Az erdőben sétálva is lehet székhelyszolgáltatásról beszélgetni

Szeretem az ősz hangulatát. Ilyenkor szeretek erdei sétákat tenni és figyelni ahogyan a természet és növények lassan átadják magukat az elmúlásnak. Mindig a családdal szoktunk menni ilyen kiruccanásokra, amit a gyerekek is nagyon szoktak élvezni. Egyik ilyen sétánk alkalmával, míg a gyerekek körülöttünk rohangáltak és terméseket, leveleket gyűjtöttek, a férjemmel a jövőnket tervezgettük. Már régóta gondolkodunk egy kisebb vállalkozás elindításán, de valahogy eddig ez évről-évre elmaradt.

Férjem elmondta, hogy az a baj, hogy neki biztos, hogy nem lenne türelme a napi adminisztrációhoz. Amíg alkalmazottként csak a feladatok egy bizonyos körére kell figyelnie, vállalkozóként bizony minden az ő nyakában lenne. Emellett nem szeretné, hogy az otthonunkban járjanak-keljenek a hatóságok vagy az ügyfelek például.

Én ennek ellenére biztattam, hogy vágjunk bele a dologba, hiszen azokra a kétségekre, vagy ellenérvekre, amelyeket felsorolt, létezik megoldás. A székhelyszolgáltatás tulajdonképpen arról szól, hogy megkönnyíti a vállalkozás munkáját azzal, hogy vállalja feladatai egy részét. Ez nagyon sok előnnyel jár. Elsősorban több ponton is lehetséges spórolni, ha előfizetünk valamelyik szolgáltatáscsomagra, illetve a hatóságok körüli macerás, sokszor feszültséget okozó feladatokat is maradéktalanul elvállalják.

A székhelyszolgáltatás végső soron azt jelenti, hogy egy vállalkozás egy külsős céget bíz meg székhelye üzemeltetésével. Ebbe beletartozik a napi adminisztráció, úgymint a postai küldemények kezelése, a hatóságokkal való kapcsolattartás, az esetleges kényszerintézkedések tűrése, de még a tárgyaló biztosítása is.

Ha igénybe veszünk egy ilyen szolgáltatáscsomagot, az számtalan előnnyel jár, ránk nézve. Elsősorban pénzt spórolunk nem is keveset. Miért? Egyrészt nem kell az adminisztráció miatt külön irodát fenntartanunk és üzemeltetnünk. Ezzel tetemes összegű bérleti és rezsidíjat spórolunk meg. Másrészt, ha lehetőségeink engedik, van olyan szolgáltatás, amely iparűzési adó-mentes, ez megint megtakarítást jelent nekünk. Ezen felül spórolunk még az időnkkel is, hiszen az adminisztráció egy körülményes és időigényes feladat. Nem kell a levelek iktatásával bajlódni, vagy a postán várakozással eltölteni a drága időnket.

Én már korábban is sokszor böngésztem ezzel a szolgáltatással kapcsolatosan egy tapasztalt, budapesti cég honlapját. Nekik komoly gyakorlatuk van székhelyszolgáltatás nyújtásában, hiszen több mint 10 éve vannak jelen a piacon. Ügyfélkörük egyre bővül, rengeteg cég ügyeit, köztük cégjogi ügyeket is intéznek. Működtetnek több irodát Budapesten és egyet Újlengyelben is. Újlengyel egy Pest megyei település, mely arról nevezetes, hogy az önkormányzata nem szed iparűzési adót. Így, ha olyan szolgáltatáscsomagot szeretnénk, amely IPA mentes, nos, erre is van lehetőségünk. Csomagjai nagyon kedvező árúak, a szerződött hat hónap mellé egy hónap ajándékba jár.

Már a honlapjukon is látszik, hogy egy tapasztalt, profi vállalkozásról van szó, ami teljes mértékben tisztában van szolgáltatása jogi hátterével és ügyfeleinek is a legjobbat szeretné, e legkedvezőbb árakon. Ha felvesszük velük a kapcsolatot, a hozzájáruló nyilatkozat akár egy órán belül létrejöhet. Hozhatjuk az ügyvédünket, viszont, ha nincs sajátunk, akkor ők is tudnak biztosítani igény szerint.

Nekem nagyon meggyőző volt a honlapon található információk tartalma. emellett még érdekes cikkeket is találtam aktualitásokról, változásokról, amik a vállalkozások működését is megkönnyíthetik, hiszen számos jó tanácsot adnak és felhívják a figyelmet a változásokra is.

Ezeket az érveket és információkat mind felsoroltam a férjemnek, és sikerült is felkeltenem vele az érdeklődését. Az erdei sétánkról hazaérve már ő is a székhelyszolgáltató honlapját böngészte.